Кариера в старши концептуален художник Специализира в скулптурата и анимацията

Общ преглед

3 locations available
Прочетете повече за тази програма на сайта на университета

Описание на програмата

Концепция-арт илюстрация

Искате ли да работите в индустрията за филми или видео игри? Замисляли ли сте се колко вълнуващо би било да работите за страхотна илюстрационна компания? Тук ще откриете всички техники на професионалистите, ключовете и техните трикове. Ще ви научим на техническите знания, за да изведете изкуството си на друго ниво и как да проектирате фантазия, реални или измислени светове, които по-късно ще станат малки или големи филмови продукции, телевизия, видео игри и т.н. Въображението ви няма граници, открийте как да насочите таланта си към бъдеща професия.

Анимация на героите

От „Основи на анимацията“ през „Механика на тялото“ до „Актьорско майсторство“, този Учител ще ви даде знания не само да превърнете героите си в истински, но и по-важното, достоверни. Използвайки съвременните техники и инструменти от индустрията, ще научим изкуството на анимацията.

Студентът ще научи вътрешните структури и производствени процеси на аудиовизуални компании, фокусирани върху анимационното кино, видеоигрите и рекламата. Той ще завърши академичното си обучение с макара с най-добрите си анимационни творби, извършени по време на магистърската степен, което ще бъде неговото писмо за въвеждане в индустрията на сектора и по този начин ще придобие първата си работа като аниматор на персонажи.

Скулптурен екстрем

Научете как да работите в режим „Скулптура“, за да създадете най-сложните и детайлни 3D модели на пазара. Ще се научите да проектирате и моделирате герои за различните сектори на 3D. Ще научите човешката анатомия и нейните скулптурни техники. От първоначалната идея до скулптурата, подробно, текстурирано и изпълнение. Всичко това важи за различните стилове. Карикатурен, реалистичен, създаващ дизайн и всеки герой, който можете да си представите, използвайки всички техники и тайни на индустрията.

Ще научите как да използвате Zbrush в дълбочина и да го комбинирате с други 3D пакети, прилагайки силата на създаване експоненциално.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

Учебна програма: Модул за илюстрация на концептуално изкуство

фондации

Месец 1

  • Въведение в Photoshop
  • Основни геометрични форми
  • Основни правила за светлината
  • Видове светлина и сянка
  • Основи на перспективата (1 PF)
  • Основна анатомия
  • Материали: Основни

Месец 2

  • Стойността (Сива скала)
  • Материали: Междинни продукти
  • Основна анатомия
  • Основи на перспективата (2PF)
  • размери
  • Сложни геометрични форми

Месец 3

  • Основи на перспективата (3PF)
  • Основна анатомия
  • Превозни средства и сложни обекти в перспектива

Месец 4

  • Разширена перспектива (1 PF, 2 PF, 3 PF)
  • Сценарии и ъгли на камерата
  • Светлина и сянка

Месец 5

  • Разширена анатомия
  • Теория на цветовете
  • Материали: Разширено
  • Пейзажна живопис
Концептуално изкуство

Месец 6

  • Разширена анатомия
  • Търсене на справки и генериране на идеи
  • Правене на миниатюри (миниатюри)
  • Как да създадете свои собствени четки и персонализирани форми
  • Състав, закон на третините
  • Дизайн чрез силуети
  • Дизайн на подпори

Месец 7

  • Разширена анатомия
  • Интериорен и външен дизайн
  • Околна среда и фонове за видеоигри
  • Дизайн на оръжие
  • Техники за фототекстиране и матово боядисване

Месец 8

  • Дизайн на героите с помощта на силуети
  • Проучване на героя чрез линията
  • Слоева стратегия във Photoshop
  • Проходът на оклузията
  • Завъртете около героят

Месец 9

  • Разширена анатомия
  • актьорско майсторство
  • изражения
  • оформление

Дневен ред: Скулптурен екстремен модул

Месец 1
  • Представяне на Учителя и неговата работа.
  • Приложна теория създаване на характер
  • Психологически профил на нашия характер
  • Z Четка: Посветене - практика.
  • Скулптура 1: череп.
  • Анатомия: Пропорции на човешкото тяло.
  • Чертеж: Осигурете и поставете.
  • Анатомия: Човешкият торс
  • Z четка: поетапна методология на работа.
  • Рисунка: Човешкият торс
  • Скулптура 2: Човешкият торс
  • Анатомия: Горни крайници
  • Z четка: оптимизация и хардуерни ресурси
  • Рисуване: Горни крайности
  • Скулптура 3: Горни крайности
  • Доставка: 2-ра вноска на предложение за реалистичен характер Задачи от предишната седмица
  • Анатомия: Ръце
  • Z четка: скулптурни техники
  • Рисуване: ръце
  • Скулптура 4: ръце
  • Доставка: 3-то и последно реалистично предложение за персонаж и задачи от предишната седмица
Месец 2
  • Анатомия: Ръце
  • Z четка: Блокиране на z сфери и други техники
  • Рисуване: ръце
  • Скулптура 5: ръце
  • Анатомия: Долни крайници
  • Z четка: скулптурни техники.
  • Рисуване: Долни крайности
  • Скулптура 2: Долни крайности
  • Анатомия: Краката
  • Z четка: проекция, слоеве и морфи
  • Рисуване: Крака
  • Скулптура 2: Краката
  • Анатомия: женският торс
  • Z четка: скулптурни техники, проекция, слоеве и морфи
  • Рисунка: Женският торс
  • Скулптура 2: Женският торс
Месец 3
  • Анатомия: Човешката глава
  • Z четка: Инструмент за ретопология
  • Рисунка: Човешката глава
  • Скулптура 5: Човешката глава
  • Анатомия: портрет и разумни прилики
  • Z четка: създаване на uv
  • Рисуване: Портрет и разумни прилики
  • Скулптура 2: Портрет и разумни прилики
  • Теория: техники за коса
  • Z четка: Кожи и подкожни детайли, пори, петна, вени и белези
  • Чудесен дизайнер: Концепции
  • Скулптура 2: скулптура за коса и заключване
  • Теория: Платове и облекла
  • Z четка: печете техники
  • Z четка: техники за извличане и извайване на коса и техники от фибромеш
  • Чудесен дизайнер: Модели и симулации
  • Скулптура 2: извайвам тъкани
Месец 4
  • Създаване на приложна теория от анимационни герои
  • Художник на веществата: посвещение
  • Скулптура 5: Блокиране
  • Чудесен дизайнер: Персонализация на нашите модели.
  • Приложна теория Създаване на герои от карикатури, визуален език.
  • Скулптура 5: Блокиране
  • Чудесен дизайнер: Engarment и morphers
  • 3d Максимално полигонално моделиране
  • Концепции с нисък полигон
  • Ретопология в 3D Max
  • Ретопология в Мая
  • Ретопология в Blender
  • Развийте uvw 3D Max
Месец 5
  • Живопис на веществата: техники за печене и текстуриране
  • Полигонално моделиране на твърди повърхности
  • Подпорно моделиране
  • Моделиране на превозни средства
  • Художник на вещества: техники за текстуриране
  • Основна настройка и поза за характер
Месец 6
  • Живопис на веществата: техники за печене и текстуриране
  • Полигонално моделиране на твърди повърхности
  • Подпорно моделиране
  • Моделиране на превозни средства
  • Художник на веществата: Техники за текстуриране на символи за ръчна боя
  • Marmoset viewer: Посвещение
  • Изпълнение в Marmoset Viewer
  • Екологично моделиране
  • Процедурно моделиране
  • Подпорно моделиране на околната среда
  • Дървета, скали и руини
Месец 7
  • Печете техники с Xnormal
  • Полигонално моделиране на твърди повърхности
  • Подпорно моделиране
  • Моделиране на превозни средства
  • Художник за боядисване на веществата: Техника за текстуриране Ръчна боя за подпори
  • Осветление на зрител Marmoset
Месец 8
  • Marmoset Viewer Печене и анимация
  • Marmoset визуализация
  • Екологично моделиране
  • Процедурно моделиране
Месец 9
  • Marmoset Viewer Печене и анимация
  • Marmoset визуализация
  • Обратна връзка по окончателните проекти
  • Фокус и съвети за личната макара
  • Публикуване в Photoshop и After ефекти
  • Окончателна доставка на Учителя

Дневен ред: Модул за анимация на героите

Месец 1

Въведение в анимацията в Мая

Принципи на анимацията

През този първи месец ще научим какво е необходимо, за да разберем интерфейса на програмата, с която ще работим в този курс: Maya.

Ще счупим ръката, като решим съмненията като това, което предполага анимацията, каква е основната роля на аниматора в индустрията и ще създадем адекватен работен контур, който ще ни помогне с малки упражнения с дванадесетте принципа на анимация:

  • Опънете и свийте
  • очакване
  • Време на действия
  • Анимационни дъги
  • Красота на характера
  • преувеличаване
  • Твърди пози
  • Вторично действие
  • Спиране и ускорение или поетапно действие
  • постановка
  • Директно действие и поза за позиране
  • Продължаващи действия и припокриващи се действия
Месец 2

Въведение в анатомията

Основата за създаването на добра поза е да се разберат теглата на човешкото тяло.

Ще видим анатомична рисунка, напълно аналитична. Ще рисуваме добре в традиционни или цифрови, в зависимост от комфорта на ученика.

Месеци 3 и 4

Реалистична анимация и посвещение към механиката на тялото

Ще започнем с механиката на тялото, с механиката на човешкото тяло, като разберем как се движат и протичат арките. Ще си зададем въпроси като например колко тежи тялото, колко маса има, как се движи.

Ще преведем всичко това на 3D език.

След това ще използваме знанията от предишния месец и ще комбинираме lipync и механиката на тялото, за да направим път на пълната реалистична анимация.

Месец 5

сториборд

След като разгледаме дванадесетте принципа на анимация, ще се съсредоточим върху правенето на добра предварителна продукция: разбиране на плановете, знание как да ги приложим, разбиране на това, което искаме да кажем, и как ще го направим. Начертайте позите на нашите герои и се научете да ги подчертавате. Ще изучаваме филмови сцени заедно.

Месец 6

Липсин и действие

През този месец ще се съсредоточим върху изразите и диалозите. Ще проучим как нашите герои се изразяват и какви фонеми трябва да използваме, за да използваме аудио.

Ще разберем как едно лице работи на анатомично ниво и как да прилагаме принципите на анимацията в диалози, завои и човешки изрази.

  • Проучване на емоциите
  • очи
  • Център по интереси
  • поведение
Месец 7

Анимационен анимационен филм

Ще видим какво различава движението от реалистичен герой към карикатурен. Ще разберем преувеличението, което това причинява, морфологията на анимационния герой, тъй като не е задължително да се ръководи от реални физически закони: те могат да бъдат направени от месо, но също и от каучук или скала, и това трябва да бъде отразено в техните тегла.

Ще видим какво научихме през месеци 3, 4 и 5 и ще добавим още информация.

Месец 8

Четирилистна анимация

Как да анимираме четириногите е сложна задача, тъй като те нямат същата морфология като двуногите, този месец ще ги третираме отделно, прилагайки техниките от предишните месеци и използвайки ги в наша полза, така че благодарение на това ученикът Научете се да екстраполирате движението не само на четириноги, но и на всичко.

Котета / кучета / еднокопитни.

Месец 9

Взаимодействие между 2 или повече знака

Използвайки всичко, което сме научили в целия майстор, да планираме сцена между два или повече героя:

  • Кой има действието
  • Каква е мотивацията ти
  • Къде отиваш
  • Как вторичният знак подсилва активния характер

132618_pexels-photo-264905.jpeg

Модул за ускорение

Предварителна продукция на проекта

  • Изграждане на тръбопровода по проекта
  • Структуриране на тръбопровода с Shotgun
    • Проследяване на задачи
    • Оптимизирайте диаграмата на Гант
    • Параметризация на производителността
    • Временни задачи и основни етапи на екипа
    • Проследяване на фазите на производство
    • Облачна връзка Десктоп Изживяване лично и онлайн
    • Онлайн визуализация на проекти
    • Управление на дялове
    • Екранна обратна връзка
    • Многозадачен преглед
    • Намаляване на несигурността в анализа на производителността
  • SCRUM методика за обучение
производство
  • Календарно изчисление
  • Измервателни показатели
  • Тестване
  • Осигуряване на качеството
  • Терен на играта
  • Маркетингов план
Стартиране - предварително стартиране
  • Пазарна оценка за датите на тръгване
  • Подготовка за изстрелване
  • Подготовка на терена
  • Презентация на събития
  • Съд за представяне на проекта
  • Представяне пред обществеността

Учители с реален опит

Топ учители

Хосе Мас

  • Водещ аниматор в студиите за анимации Ilion
  • Хосе Мас, водещ аниматор на персонажи в студиите за анимация Ilion, работи в анимационната индустрия повече от 18 години. Muf, Keytoon, Kandor, Sony, Mac Guff, Ilion ... всички те ми помогнаха да бъда професионалистът и още по-важното лице, което съм днес.

Анфранк Понсе

  • 3D аниматор на персонажи
  • Работил е в Baraboom! анимация на динозаврите за студия Felix & Paul в промоцията за „Светът на юрата - синьо“, 3D VR опит. Работил е в поствизуализационни анимационни герои във филма "Лешникотрошачката и четирите кралства" за Уолт Дисни. Той си сътрудничи в рекламния клип „Космически клонинги!“, За Funko Pop !,. Работил е в Париж върху Illumination MacGuff, анимационни герои за късометражни филми за „Миньоните“ и „Гринч“.

Хорхе Момпалер

  • Концепт изпълнител в Gameloft
  • Концептуалист и илюстратор. Работил е по десетки проекти за видеоигри и продуценти от калибъра на GAMELOFT. Той е бил илюстратор на корици и интериорни изображения за комикси, ConceptArtist и текстурен надзор в Magoproductions за анимационния сериал „Летящите катерици“.

Андрос Мартинес

  • Старши художник на концепцията
  • Работил съм като маркетинг художник в мобилни и Steam indies студиа като „Feral Fury“, работил съм като инструктор за Animschool, работил съм и в предварителна продукция на филми за лондонски студиа. Прекарах месец в Торонто като стаж в Imaginism Studios, получавайки наставничество от хора като Боби Чиу, Кий Аседера и Алвин Лий.

Ангел Овни

  • Свободен илюстратор и карикатурист
  • Пълното ми име е Ángel Rams Figueroa, роден съм във Валенсия, Испания, през 1982 г. Въпреки че имам специалност строително инженерство, истинската ми страст винаги е била изкуството. Бях преподаван от професионален художник на комикси няколко години и след това се научих сам. Професионалният ми опит е свързан с илюстрация, комикси, сценография за хотели, водни паркове, тематична архитектура.

Хуан Антонио Валверде

  • Концептивен, визуален и история художник
  • Завършил изящни изкуства в Политехническия университет във Валенсия (UPV), през 2005 г. и с Професионална степен на обучение 2 по програмиране на компютърни системи и магистър по графичен дизайн, Хуан Антонио развива професионалната си дейност като свободен в областта на илюстрацията и графичния дизайн година 2012. Той е имал възможност да изложи своите творби 5 пъти в родния си град (Валенсия) и веднъж като гост в галерията за анимации в Ню Йорк (САЩ), в Родез (Франция), в района на средновековния замък Belcastel.

Рафа Коста

  • 3D Generalist в Elite 3D
  • 3D художник и концептуален изпълнител.
  • Работи от 2003 г. за рекламни агенции, дизайнерски студия и архитектурни компании.
  • Участва в различни проекти като: събития, корпоративни видеоклипове, музикални видеоклипове, телевизионни предавания, документални филми, филми, реклами и видео игри, като BattleField 4, Mafia III или Star Citizen.

Начо Лапуенте

  • Изпълнител на персонажи в Elite 3D
  • Специалности: Дигитално скулптуриране, рендер, кожа, коса, тъкани, текстурирани, анимация, Zbrush, VRay, MentalRay, Marmoset Toolbag 2, Unreal Engine 4.
  • Работил е по проекти като Call of Duty Infinite Warfare или Hitman.

Хектор Годой

  • Старши аниматор в Blue Sky Studios
  • Хектор Годой започна в света на 3D анимацията, когато все още пълзеше по земята. Кариерата му премина от национални продукции с Filmax Animation до Senior Animator в Blue Sky Studios (Ice Age, Robots, Rio, Epic).

Открийте нашата ексклузивна програма за ускоряване

Миналата година ще се насладите на нашата деветмесечна програма за ускоряване, която предлага съвети и обучение, необходими за развитието на всички видове предприемачески проекти. Възползвайте се от нашите ноу-хау и всички наши съоръжения. Завършете обучението си с успешен проект и професионална демо-макара.

Работете в истинско студио

През 9-те месеца на ускорителя ще работите върху истински проект, проект с неговите цели, срокове, срокове, както в истинска продуцентска компания. Ще знаете как да работите в студио за разработка на видеоигри или кино, правейки истински проект, свой проект.

Ваше собствено стартиране

Искате ли да разработите свой собствен проект? Ако имате добра идея тук, можете да я осъществите. Или ако не, винаги можете да се присъедините към многото идеи, които сами предлагаме и стартираме, независимо дали като графичен дизайнер, моделиер, програмист и т.н.

Истински издатели

Основната цел е проектите да видят светлината. Поради тази причина имаме различни системи за финансиране, дистрибуция и промоция като PlayStation Talents, които финансират проекти на стойност до 200 000 евро

Професионален надзор

Защото знаем, че да работиш сам и без надзор е трудно. Ето защо учениците на ускорителя ще броят от първия ден с помощта на нашите учители и професионалисти, които ще ръководят и предоставят постоянна помощ за развитието на проекта.

Инсталации по поръчка

Работата у дома е много удобна, но не е ползотворна, всички знаем това. В нашите съоръжения ще работите с вашия екип в професионална среда, със зала за срещи, игрална зала, машини за храна / напитки и всички услуги на компания в сектора.

Мултидисциплинарен екип

Ще работите с много различни студенти в кариерата. Експерти във видеоигри, дизайн на игри, програмиране, 3D моделиране, анимация, кино, концепция, всички работят като екип, формиращ връзка за бъдещи проекти и идеи.

Свободни работни места

Ние ще се погрижим за личното търсене и управление на оферти за работа, които могат да отговарят на ситуацията и предпочитанията на нашите студенти, както в национален, така и в международен план.

Демо макара

И всичко това, за да имате професионална демо макара, специфична демо макара за работата, която искате да развиете, която можете да прикачите в мотивационното си писмо или автобиография, което уверяваме, че ще отворите всички врати за вашето професионално бъдеще.

Регистрирайте се безплатно в нашия Виртуален кампус

Най-напредналият кампус в света

Ние сме единственото училище, което отвори нашия кампус за целия свят. Хиляди хора, студенти или не, получават достъп до нашия интранет всеки ден, за да гледат видеоклипове, уроци, лекции, демонстрации, да изпълняват мисии и като цяло да взаимодействат с други студенти и професионалисти в сектора. Очаква ви цял виртуален свят с безкрайни възможности.

  • Създайте своя аватар
  • Персонализирайте стаята си
  • Професионално обучение
  • Ниво нагоре
  • Говорете със съучениците си
  • Конференции и уебинари
  • Упражнения и домашни
  • HD видео
Последна актуализация Март 2020

За учебното заведение

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Научете повече

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Свиване
Лос Анжелис , Валенсия , Валенсия + 2 Още По-малко