Прочетете официалното описание

DigiPen технологичен институт не е типичната си колеж. Намира се в Редмънд, Вашингтон, световен център за развитие на видео игра с над 350 интерактивни медийни компании близките, DigiPen подготвя студентите да навлязат в отрасъла като програмисти от световна класа, художници, дизайнери и инженери са готови да се изправят пред предизвикателствата на създаването на авангардни софтуерни и развлекателни медии.

DigiPen предлага уникален подход към образованието. Вместо да избере своя основен след като започне обучението си, студентите ни да се прилагат пряко към един от осемте бакалавърски и две магистърски специалности DigiPen и започват изучаването на основите на тяхното поле от първия си ден на клас. Учебна програма DigiPen съчетава строги академични курсове по фундаментални дисциплини като математика, физика и информатика (за BS по компютърни науки в Real Time Interactive Симулация студенти) или цвят, тон и състав (за BFA в Digital Art и студенти анимация) с практически, екип базирани проекти, в които учениците да създават свои собствени игри, анимации и дори компютърен хардуер в реални условия. През своето образование, студентите да се възползват от малки размери класа и персонално внимание от преподаватели, които са дълбоко инвестирали в техния успех.

Програми с обучение на:
  • Английски

Това училище също предлага:

BA

DigiPen Institute of Technology

Бакалавър по изкуствата в Game Design подготвя възпитаници да бъдат модерни дизайнери игра, способни да работят на големи екипи, комуникация и сътрудничество с други диза ... [+]

Бакалавър по изкуствата в Game Design подготвя възпитаници да бъдат модерни дизайнери игра, способни да работят в големи екипи, комуникация и сътрудничество с други дизайнери, художници, и инженери, и в състояние да създаде едно преживяване, което е по-голямо от сбора на съставните му части. В областта на цифровото забавление е преместен от една епоха, където дизайнерите са самоуки и са се научили по време на работа, до един, където се очаква дори дизайнери входно ниво, за да бъдат добре обучени с доказани умения за проектиране, заедно с разбиране на технологиите, изкуството , аудио, разказ, и психологията. Проектиране цифровото забавление в крайна сметка е около вдъхват живот на всеки един аспект от това, което иначе би било безжизнено код и статични пиксела на екрана. Дизайнерите трябва непрекъснато да се поставят в главите и сърцата на своите играчи, оформяне всяко действие, всеки отговор, приливите-и-потока на интензитета на играта, и след това умело се сливат механично, пространствено, разказ, визуални и фонетични аспекти на Целият опит.... [-]

Съединени Американски Щати Redmond
Запитване на информация
Редовно обучение
4 години
Кампус
Научете повече на английски

Бакалавриат

DigiPen Institute of Technology

Бакалавър по изящни изкуства в Digital Art и Animation е четиригодишна програма за предназначени за подготовка на учениците, за да се създаде произведение на професионалн ... [+]

Бакалавър по изящни изкуства в Digital Art и Animation е четиригодишна програма за предназначени за подготовка на учениците, за да се създаде произведение на професионално ниво. Вместо просто децата да се обучават как да използват настоящите инструменти и софтуер, програмата BFA набляга на развитието на фундаменталните умения, които остават актуални и полезни независимо от технологията, или среда. Студентите, които успешно завършат тази програма ще имат уменията да произвеждат мощен, засягащи изображения в професионално студио среда.... [-]

Съединени Американски Щати Redmond
Запитване на информация
Редовно обучение
4 години
Кампус
Научете повече на английски
DigiPen Institute of Technology

The бакалавърска научна степен по инженерство и Sound Design е четири години степен в софтуерното инженерство, с акцент върху приложения си във видео игра аудио продукция ... [+]

The бакалавърска научна степен по инженерство и Sound Design е четири години степен в софтуерното инженерство, с акцент върху приложения си във видео игра аудио продукция. Студентите започват с фундаменталните курсова по математика, физика и компютърни науки, а след това използва тези познания в едногодишен, тийм-базирани проекти, когато те проектират и програмират и собствения си напълно годен за игра игри с изтънчен интерактивна музика и звукови ефекти. По пътя, учениците ще научат основните техники за запис и сигурни принципи чрез ръцете на аудио инженерни проекти. Успешно завършилите програмата BSESD ще бъде готов да се изготвят и прилагат сложни интерактивни резултати в професионално студио среда.... [-]

Съединени Американски Щати Redmond
Запитване на информация
Редовно обучение
4 години
Кампус
Научете повече на английски
DigiPen Institute of Technology

The Бакалавър по програма Computer Science степен подготвя студентите да разработи софтуер, чрез комбинация от теория на компютърните науки и непрекъснато практическо при ... [+]

The Бакалавър по програма Computer Science степен подготвя студентите да разработи софтуер, чрез комбинация от теория на компютърните науки и непрекъснато практическо приложение в проекти екип базирани. Учениците научават за събиране, съхраняване и анализ на реални данни, за да се свържете и да използват силата на разпределени изчислителни устройства, както и за създаване на цифрови интерфейси, които са естествен и интуитивен. Този фон подготвя студентите да разберат не само на технологии на днешния ден, но за да се намерят решения на проблемите, които изглеждат нерешими и съвместно изграждане на технологиите на утрешния ден.... [-]

Съединени Американски Щати Redmond
Запитване на информация
Редовно обучение
4 години
Кампус
Научете повече на английски
DigiPen Institute of Technology

The бакалавърска научна степен по компютърни науки в Real-Time Interactive Simulation е четиригодишен компютърни науки степен на акцент върху техническите аспекти на комп ... [+]

The бакалавърска научна степен по компютърни науки в Real-Time Interactive Simulation е четиригодишен компютърни науки степен на акцент върху техническите аспекти на компютърната графика и симулации. Студентите започват със солидна основа в областта на математиката, физиката и програмиране, а след това използва тези познания в годишните проекти екип базирани където те проектират, програма за изпитване, и най-накрая да освободят своите собствени напълно годен за игра игри за обществеността. Тези, които успешно завършат бакалавърска степен по компютърни науки в Real-Time програма Interactive Simulation ще са натрупали знания и умения, за да произведе изключително сложни софтуерни системи на професионално ниво.... [-]

Съединени Американски Щати Redmond
Запитване на информация
Редовно обучение
4 години
Кампус
Научете повече на английски
DigiPen Institute of Technology

The бакалавърска научна степен по компютърни науки и Game Design подготвя възпитаници да бъдат хибридни техник / дизайнери, които имат силни програмиране и математика уме ... [+]

The бакалавърска научна степен по компютърни науки и Game Design подготвя възпитаници да бъдат хибридни инженер / дизайнери, които имат силни програмиране и математика умения, съчетани с формалното обучение в игра дизайн. В областта на цифровото забавление е нараснал от използването на малки екипи от само една шепа от разработчиците за цял мач за използване на големи екипи от сто или повече от едно заглавие. Това голямо увеличение на размера на екипи, приложно поле, и инвестиции в цифрови заглавия развлекателни създаде нарастващото търсене на тип разработчик, който може да преодолее тази научни и творчески страни на развитието на играта, могат да работят като инженер или дизайнер, както е необходимо.... [-]

Съединени Американски Щати Redmond
Запитване на информация
Редовно обучение
4 години
Кампус
Научете повече на английски
DigiPen Institute of Technology

The бакалавърска научна степен по компютърно инженерство подготвя студентите да станат инженери, които разбират от двете страни на интерфейса на хардуер-софтуер, от проек ... [+]

The бакалавърска научна степен по компютърно инженерство подготвя студентите да станат инженери, които разбират от двете страни на интерфейса на хардуер-софтуер, от проектирането схеми за развитие на операционни системи. Мултидисциплинарен по обхват, базовата станция в Computer Engineering учебна програма интегрира областта на електротехниката и компютърните науки. Тази програма еднозначно подготвя възпитаници за проектиране и разработване на вградените, цифрови, и компютърни системи. Завършилите с една степен по компютърни Engineering са висококвалифицирани и идеални за индустрии, които изискват най-съвременни хардуерни и софтуерни технологии.... [-]

Съединени Американски Щати Redmond
Запитване на информация
Редовно обучение
4 години
Кампус
Научете повече на английски
DigiPen Institute of Technology

Бакалавър по изкуствата в Music и Sound Design е четири години степен с акцент върху творческите принципи на интерактивна саунд дизайн. Тази програма съчетава основополаг ... [+]

Бакалавър по изкуствата в Music и Sound Design е четири години степен с акцент върху творческите принципи на интерактивна саунд дизайн. Тази програма съчетава основополагаща курсова в музиката - включително историята на музиката, композиция, теория и изпълнение - с практическо обучение в студийни техники за запис и сигурни принципи. Студентите, които успешно завършат бакалавърска степен по музика и програма Sound Design ще могат да създават завладяваща игра и филмови саундтраци чрез прилагане музикални концепции при определянето на реалния свят студио, а не само като саунд дизайнер, но като ефективен член на екипа, с широка разбиране на процеса на развитие на играта.... [-]

Съединени Американски Щати Redmond
Запитване на информация
Редовно обучение
4 години
Кампус
Научете повече на английски

Programs Overview 2014 | DigiPen Institute of Technology

Digital Art & Animation | DigiPen Institute of Technology

Computer Science & Game Design | DigiPen Institute of Technology