BSc (Hons) програмиране на игри
Ravensbourne University London
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Greenwich Peninsula, Великобритания
Езикознание
Английски език
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
3 години
Темпо на обучение
Редовно обучение
Такси за обучение
Запитване на информация
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
Запитване на информация
* редовни домашни студенти; £ 16 500 на година: редовни чуждестранни студенти
Стипендии
Разгледайте възможностите за стипендии, за да помогнете за финансирането на вашето обучение
Представление
Станете майстор програмист и останете в челните редици на еволюцията на игрите. Работейки рамо до рамо с художниците и дизайнерите на игри, ще развиете дълбоко техническо разбиране за двигателите за игри и архитектурата на програмиране. Развивайте ненадминати умения в рамките на програмирането и скриптовете, генерирането на съдържание, AI и виртуалната и разширената реалност. Без предварителни познания по кодиране или програмиране, курсът ще ви предостави инструментите и увереността да процъфтявате в конкурентния свят на игрите.
*Подлежи на валидиране
Курсът за програмиране на бакалавърски (Hons) игри се намира редом с курса за развитие на BA (Hons) игри и подготвя студентите за кодиране на кариери в индустрията на игрите. Работейки заедно с художници и дизайнери на игри, студентите ще развият задълбоченото техническо разбиране на двигателите за игри и архитектурата на програмиране, от които се нуждаят, за да правят игри в днешната разрастваща се индустрия.
Кандидатите няма да изискват никакви предварителни познания по кодиране или програмиране, курсът ще въведе необходимите основни елементи и ще подкрепи разширяването на знанията и наборите от умения през напредването на степента, развивайки практиката си в подкрепяща и критична среда.
Учебната програма на курса ще запознае студентите с езици за програмиране (C ++ и C#), двигатели за игри (Unreal и Unity) и развитие на специализираните умения в рамките на програмирането и скриптовете, генерирането на процедурно съдържание, AI, виртуалната и разширената реалност.
Основни причини да кандидатствате
- Разработете набори от умения на ниво индустрия.
- Работете като част от екип, за да намерите креативни решения за програмиране.
- Използвайте специфични за индустрията инструменти за разработване на игри за мобилни, инди и AAA конзолни игри.
- Уменията, придобити в курса, могат да бъдат приложени в масовото програмиране и разработването на уеб/приложения.
- Развийте дълбоко техническо разбиране на двигателите за игри и архитектурата на програмиране.
Основни теми за обучение
Съвместната практика, задръстванията в играта и работата с индустрията ще бъдат основни аспекти на студентския опит. Студентите ще се запознаят с използването на технологиите за игри и способността да използват специфични за индустрията инструменти за разработване на игри за мобилни, инди и AAA конзолни игри.
Уменията, придобити като част от курса, предлагат потенциал за прилагане в други изравнени области на изчисленията, като масово програмиране, разработка на уеб/приложения.
Курсът по програмиране ще даде възможност на студентите да развият набори от умения на индустриално ниво и способност да мислят творчески за програмиране, като работят самостоятелно и като част от екип. Курсът отразява далновидната индустриална практика в подхода си към програмирането на игри и как се свързва с другите дисциплини за разработка на игри.
Идеални студенти
Амбициозни програмисти и програмисти на компютърни игри, които желаят да развият задълбочено техническо разбиране на индустрията на игрите.
Учебен план
Година 1
Потенциални единици от ниво 4:
Влизане в играта
- Производство на игри
- Скриптове на Game Engine
- Програмиране и управление на активи
- Алгоритми и техники за програмиране
Година 2
Потенциални единици от ниво 5:
Игри Микс
Програмиране на ниско ниво на архитектура
- Програмиране на архитектура от високо ниво
- Програмиране на Game Engine
- Експериментални игри
- Мрежово програмиране за игри
- Дизайн на ниво
- Аудио за игри
- Професионална информираност
Tech Mix
- Внедрете ключови техники за обработка на изображения от множество източници
- Разработете последователност от визуални ефекти в подготовка за процес на представяне
Година 3
Потенциални единици от ниво 6:
Овладяване на занаята
- Индивидуален изследователски проект
- Разширен групов проект
- Разширени AI алгоритми
- Графично програмиране с шейдъри
- Разширени концепции в игрите
- Разширени концепции в уеб продукцията
- Творческа визуализация и анимация
- Разработка на независими игри
- Окончателен голям проект
Приемане
Кариерни възможности
Завършилите продължават да преследват редица кариери в някои от следните роли: програмист на игри, разработчик на мобилни приложения и софтуерен инженер.
Уменията, придобити като част от курса, предлагат потенциал за приложение в други съгласувани области на компютрите, като масово програмиране и разработка на уеб/приложения.
Такса за обучение по програмата
Галерия
За училището
Въпроси
Подобни курсове
Бакалавър по научно изкуство в игрите
- Winter Park, Съединени Американски Щати
Бакалавърска степен по дизайн и разработка на игри
- Bradford, Великобритания
Бакалавър по програмиране на видеоигри
- Los Angeles, Съединени Американски Щати
- Valencia, Испания