Развитие на BA (Hons) игри с година 0
Ravensbourne University London
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Greenwich Peninsula, Великобритания
Езикознание
Английски език
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
4 години
Темпо на обучение
Редовно обучение
Такси за обучение
Запитване на информация
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
Запитване на информация
* редовни домашни студенти; £ 16 500 на година: редовни чуждестранни студенти
Стипендии
Разгледайте възможностите за стипендии, за да помогнете за финансирането на вашето обучение
Представление
Година 0 в развитието на игрите насърчава творчеството, въображението и новите начини за създаване, мислене и документиране.
Ако не сте напълно готови за първа година от нашата тригодишна бакалавърска степен, тогава този курс е за вас.
Курсът се фокусира върху това да даде на студентите солидно разбиране за разработването на игри, творческия процес и техническите знания, за да го реализират. Степента изследва съвременната игрална индустрия в широк спектър от опит; от най -новите конзолни блокбъстъри до виртуална реалност (VR) и разширена реалност (AR).
Какво може да направи този курс за мен?
Година 0 в разработването на игри не е самостоятелен курс, това е първият етап от пълна бакалавърска степен и след успешно завършване ще можете да напреднете безпроблемно в нашата BA (Hons) разработка на игри.
Основни причини да кандидатствате
- Пригответе се за преминаване към първа година.
- Вземете владеене на основните, практически, интелектуални и прехвърляеми умения, необходими за навлизане в света на разработката на игри.
- Развивайте хардуерни и софтуерни познания, подходящи за практиката за разработка на игри.
- Разбиране на широкия културен контекст на творческите индустрии.
- Придобийте визуална осведоменост и опит с редица медийни и технически способности, свързани с разработването на игри.
Основни теми за обучение
Курсът обхваща ключови области, включително анимация, разказване на истории, графичен дизайн, 3D графика, видео продукция, създаване на интерактивно съдържание и цифрово композиране.
Той също така изследва историческия, контекстуалния и бъдещия потенциал на графичния дизайн с движение.
Използвайки най-новия стандартен за индустрията софтуер, студентите създават съвременни графики за движение, както 2D, така и 3D за филми, цифрова телевизия, мобилни устройства, уеб, игри и други творчески обекти.
Основните теми за обучение включват:
- Разказ в кратка форма (анимация и действие на живо)
- Анимация
- Визуална комуникация и типография
- На живо
- Информационен дизайн
- Брандиране
- Развитие на концепцията за кръстосани медии
- История, контекст и бъдещ потенциал на графичния дизайн с движение
Идеални студенти
за кого е това
Year Zero е отлична входна точка в нашия бакалавърски (Hons) курс за разработка на игри, който може да ви подхожда, ако:
- смятате, че ще се възползвате от развитието на своя набор от умения, преди да влезете в бакалавърски курс
- ще се борите да изпълните изискванията за влизане.
Учебен план
Година 0
Година 0, първата година от 4-годишна степен, продължава една академична година, през която студентите завършват четири единици.
В първия семестр те ще започнат звено по изследователски медии и дизайн. Те ще завършат и модул по английски език. Което продължава през семестър 1 и 2 и предоставя основните преносими умения, необходими за подпомагане на тяхната практическа и теоретична работа.
През втория срок студентите започват своето звено за специализирано обучение и се включват в поредица от проекти, предназначени да разширят знанията и уменията по избраната от тях дисциплина в дизайна на игри. Те ще станат по-предизвикателни, когато преминат към третия срок, за да започнат финалния основен проект.
Година 1
Студентите се запознават с основите на програмирането на игри, архитектурата и съответните медийни умения, които са от съществено значение за разработването на игри.
През цялата година студентите научават практиките и конвенциите на индустриалните протоколи заедно с атрибутите за личностно развитие, необходими за успех в университета и в света на работата.
Година 2
Напредвайки от основните основи на разработката на игри, фокусът през година 2 се премества към специфичните технически умения, необходими за разработката на игри в целия набор от творчески възможности.
Тук студентите ще започнат да израстват в желаната от тях специалност – улеснени от редица избираеми Pathways , които ще имат сътрудничество със студенти и професионалисти от сродни и други академични дисциплини.
Година 3
Студентите в последната си година получават възможност да предприемат значим и устойчив индивидуален проект за развитие.
Това ще обедини всички предишни нишки на опит от тяхното проучване и ще осигури приспособяването на портфолио от работа, което ще действа като вашата професионална визитна картичка в индустрията.
Приемане
Кариерни възможности
Ще завършите със солидна гама от търсени умения и цялостно портфолио, готово за кариера във всяка област на игралната индустрия, включително дизайн, производство, произведения на изкуството, разработка, анализ и изследване.
Завършилите могат да продължат да преследват редица кариери в игралната индустрия, като те включват, но не се ограничават до:
- Разработчици на игри
- Дизайн на игровата среда
Ще завършите със силни концептуални умения и технически опит. Завършилите работят в области като типография, редакционен дизайн, опаковки, информационен дизайн, ориентиране, изложбен дизайн, UX/UI, арт посока и стратегия за дизайн.
Такса за обучение по програмата
Галерия
За училището
Въпроси
Подобни курсове
Бакалавър по програмиране на игри
- Berlin, Германия
- Munich, Германия + 3 Още
Бакалавър по анимация на игрални изкуства
- Berlin, Германия
- Munich, Германия + 3 Още
Бакалавър по изкуства и култура, Дизайн на игри
- Mikkeli, Финландия
- Kouvola, Финландия