Бакалавър по програмиране на игри
LaSalle College Vancouver
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Vancouver, Канада
Езикознание
Английски език
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
3 години
Темпо на обучение
Редовно обучение
Такси за обучение
Запитване на информация
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
Запитване на информация
* - Домашни ученици; 77940 CAD - Отвъдморски студенти
Представление
Науката за игрите
Бакалавърска степен по програмиране на игри подготвя учениците за вълнуваща, възнаграждаваща и търсена кариера в индустрия, където технологиите и творчеството се пресичат. Вкарайте в живота си завладяващи истории, интересни герои и уникални стратегии чрез програма, която обединява приложното изкуство, компютърните науки и софтуерното програмиране. Проучете и работите с подобни съмишленици, за да проектирате и развиете следващото поколение видеоигри с холистичен подход, който включва най-съвременното оборудване и изключителното преподаване от водещите в индустрията специалисти. Пригответе се да направите играта си в живота.
Цели на програмата
Целите на програмата са да предоставят на студентите следното:
- Силно теоретично и практическо знание за програмиране на игри.
- Обучителна среда, ориентирана към ученето, която подкрепя и повишава професионалното и академично развитие на студентите като дизайнери.
- Целенасочена подготовка и обучение, за да се търсят възможности за заетост на първо ниво и възможности за напредък в рамките на областта на програмиране след дипломирането.
- Достъп до подходящо квалифициран факултет с богат опит в индустрията.
Преглед
Тази програма се състои от 180 кредита за 11 тримесечия.
Списък на курсовете
- Теория на цветовете
- Цифрови изображения
- Подготовка и управление на проекти
- Производствен екип I
- Производствен екип II
- Пост продукция
- Основни 3D концепции
- История на игрите
- Дизайн на игри I
- Дизайн на ниво I
- Въведение в компютърните системи
- Разработване и тестване на софтуер
- Процедурно програмиране в CI
- Обектно-ориентирано програмиране в CI
- UML и техническа документация
- Процедурно програмиране в C II
- Обектно-ориентирано програмиране в C II
- Алгоритми и модели на данни I
- Програмиране на 2D игри
- Инструменти и тръбопроводи за игри
- 3D графика и приложения
- Програмиране на 3D графики
- Алгоритми и модели на данни II
- Изчисление за физика
- Физика на движението, светлината и звука
- Математика и физика за игри
- Програмиране на бази данни
- Програмиране на GPU в реално време
- Мрежово програмиране
- Изкуствен интелект
- Програмиране за игрови двигатели
- Анимация за игри
- Аудио за игри
- Програмиране на геймплея
- Портфолио I
- Старши изследовател
- Старши проект
- Паралелно и паралелно програмиране
- Работна среща по програмиране
- Старши портфейл
Наемане на работа
След дипломирането си, завършилите програма за програмиране на игри ще имат възможността да придобият обучение, знания по програмиране и професионални умения, за да интервюират позиции на начално ниво в студия за разработване на игри, компании за уеб разработки, сериозни компании за игри (игри, предназначени за обучение), социални мрежи компании и общи списъци за програмиране.
Кариерни възможности
Нашите възпитаници продължават да работят за някои от най-добрите имена в игрите, уеб разработките и филмовата индустрия, включително Electronic Arts, Next Level Games, Backbone Entertainment, Relic Entertainment, SkyBox Labs, ACRONYM Digital, Klei Entertainment, Bandai Namco, Hothead Игри и игри на Емералд Сити. Учениците напускат програмата с впечатляващо портфолио от тяхна работа и имат достъп до глобалната мрежа за образование на ИИЛ, която се състои от 23 висши учебни заведения по целия свят.
Акредитивни писма
бакалавър
Тази степен се предлага с писменото съгласие на министъра на висшето образование, уменията
Подробностите
- Подготвя учениците да работят в Gaming, Film и TV
- Практическо обучение от експерти от индустрията
- Изградете портфейл, за да покажете работата си
- Иновативно обучение в най-съвременна среда
- Програмата се състои от 180 кредита за 11 тримесечия
- Завършилите студенти получават бакалавърска степен
Студентите, които са готови да се тестват в специалността, трябва да започнат с програмата за визуално и игрово програмиране. Използвайки инструментите за програмиране, ориентирани към промишлеността и чрез новаторско обучение от специалисти от индустрията, студентите развиват техниката си в творческа и вдъхновяваща учебна среда. Докато изграждат портфолио от тяхната работа, учениците са заобиколени от творчески насочени връстници, докато те колективно се подготвят за възнаграждаване на кариерата.
Завършилите се учат
- Да прилага концепции от курсовете за проектиране на ниво фондация: принципи на дизайна на играта и терминология, изследвания, критичен анализ, създаване на прототипи, дизайн на системи за игри, дизайн на ниво, дизайн на потребителския интерфейс, дизайн за бизнес изисквания, както и скриптове и изкуство.
- Технически познания по скриптове, инструменти за проектиране и софтуер в съответствие с настоящите индустриални стандарти.
- Практическо разбиране и приложение на всички аспекти на дизайна на играта.
- Професионализъм чрез процес на концептуализиране, планиране, изпълнение и предоставяне на качествени проекти за дизайн на игри, които водят към портфолио.
- Да работят върху екипни проекти за разработване на игри и крайните срокове, които влизат в създаването на готови за пазара игри.
Кой трябва да кандидатства
Ученици директно от гимназията, или зрели студенти, които са готови за промяна в кариерата или да надграждат уменията си.
- Рекламни послания със силен фокус в програмирането, математиката, физиката и дизайна
- Интересувате се от видео игри, технологии
- Искат да научат нови умения, свързани с програмирането и дизайна
- Компютърни познания и запознати с различни програми
- Тези, които ценят сливането на творчески усилия с практически приложения за вълнуваща кариера
Идеални студенти
Кой трябва да кандидатства
Ученици директно от гимназията, или зрели студенти, които са готови за промяна в кариерата или да надграждат уменията си.
- Творци със силен фокус в програмирането, математиката, физиката и дизайна
- Интересувате се от видео игри, технологии
- Искат да научат нови умения, свързани с програмирането и дизайна
- Компютърни познания и запознати с различни програми
- Тези, които ценят сливането на творческите начинания с практически приложения за вълнуваща кариера
Учебен план
Преглед
Тази програма се състои от 180 кредита за 11 тримесечия.
Списък на курсовете
- Теория на цветовете
- Цифрови изображения
- Подготовка и управление на проекти
- Производствен екип I
- Производствен екип II
- Пост продукция
- Основни 3D концепции
- История на игрите
- Дизайн на игри I
- Дизайн на ниво I
- Въведение в компютърните системи
- Разработване и тестване на софтуер
- Процедурно програмиране в CI
- Обектно-ориентирано програмиране в CI
- UML и техническа документация
- Процедурно програмиране в C II
- Обектно-ориентирано програмиране в C II
- Алгоритми и модели на данни I
- Програмиране на 2D игри
- Инструменти и тръбопроводи за игри
- 3D графика и приложения
- Програмиране на 3D графики
- Алгоритми и модели на данни II
- Изчисление за физика
- Физика на движението, светлината и звука
- Математика и физика за игри
- Програмиране на бази данни
- Програмиране на GPU в реално време
- Мрежово програмиране
- Изкуствен интелект
- Програмиране за игрови двигатели
- Анимация за игри
- Аудио за игри
- Програмиране на геймплея
- Портфолио I
- Старши изследовател
- Старши проект
- Паралелно и паралелно програмиране
- Работна среща по програмиране
- Старши портфейл
Акредитивни писма
бакалавър
Тази степен се предлага с писмено съгласие на министъра на висшето образование, уменията и обучението. Тази програма не изисква одобрение от секретаря на клона на частните учебни заведения (PTIB). “.
Подробностите
- Подготвя учениците за работа в игри, филми и телевизия
- Практическо обучение от експерти от индустрията
- Изградете портфейл, за да покажете работата си
- Иновативно обучение в най-съвременна среда
- Програмата се състои от 180 кредита за 11 тримесечия
- Завършилите студенти получават бакалавърска степен
Студентите, които са готови да се тестват в специалността, трябва да започнат с програмата за визуално и игрово програмиране. Използвайки инструментите за програмиране, ориентирани към промишлеността и чрез новаторско обучение от специалисти от индустрията, студентите развиват техниката си в творческа и вдъхновяваща учебна среда. Докато изграждат портфолио от тяхната работа, учениците са заобиколени от творчески насочени връстници, докато те колективно се подготвят за възнаграждаване на кариерата.
Завършилите се учат
- Да прилага концепции от курсовете за проектиране на ниво фондация: принципи на дизайна на играта и терминология, изследвания, критичен анализ, създаване на прототипи, дизайн на системи за игри, дизайн на ниво, дизайн на потребителския интерфейс, дизайн за бизнес изисквания, както и скриптове и изкуство.
- Технически познания по скриптове, инструменти за проектиране и софтуер в съответствие с настоящите индустриални стандарти.
- Практическо разбиране и приложение на всички аспекти на дизайна на играта.
- Професионализъм чрез процес на концептуализиране, планиране, изпълнение и предоставяне на качествени проекти за дизайн на игри, които водят към портфолио.
- Да работят върху екипни проекти за разработване на игри и крайните срокове, които влизат в създаването на готови за пазара игри.
Резултат от програмата
Цели на програмата
Целите на програмата са да предоставят на студентите следното:
- Силно теоретично и практическо знание за програмиране на игри.
- Практична образователна среда, ориентирана към ученето, която поддържа и подобрява професионалното и академичното развитие на студентите като дизайнери.
- Целенасочена подготовка и обучение, за да се търсят възможности за заетост на първо ниво и възможности за напредък в рамките на областта на програмиране след дипломирането.
- Достъп до подходящо квалифициран факултет с богат опит в индустрията.
Кариерни възможности
Наемане на работа
След дипломирането си завършилите програмата за програмиране на игри ще имат възможност да придобият обучение, знания по програмиране и професионални умения за интервю за начални позиции в студия за разработка на игри, компании за уеб разработка, сериозни компании за игри (игри, предназначени да обучават), социални мрежови компании и общи списъци за програмиране.
Кариерни възможности
Нашите възпитаници продължават да работят за някои от най-добрите имена в игрите, уеб разработките и филмовата индустрия, включително Electronic Arts, Next Level Games, Backbone Entertainment, Relic Entertainment, SkyBox Labs, ACRONYM Digital, Klei Entertainment, Bandai Namco, Hothead Игри и игри на Емералд Сити. Учениците напускат програмата с впечатляващо портфолио от тяхна работа и имат достъп до глобалната мрежа за образование на ИИЛ, която се състои от 23 висши учебни заведения по целия свят.