Бакалавър по разработка на игри и дигитална анимация (съвместна учебна програма с университета Dongseo, Южна Корея)
Mykolas Romeris University
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Vilnius, Литва
Езикознание
Английски език
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
4 години
Темпо на обучение
Редовно обучение
Такси за обучение
EUR 3836 / per year *
Крайна дата за записване
26 Jul 2024
Най-ранна начална дата
01 Sep 2024
* $5600 годишно в университета Dongseo, Южна Корея.
Представление
Целта на програмата е да подготви квалифицирани специалисти в областта на информатиката, които биха могли да адаптират своите знания в индустриите на игри, дигитална анимация и аудиовизуални ефекти, както и цялостно да разбират и прилагат знания, свързани с производството на цифрово съдържание чрез насърчаване на предприемачеството и самостоятелна заетост в тази област.
Приемане
Учебен план
1 година
1 Семестър
Задължителни учебни единици
- Съвременна математика
- психология
- Въведение в цифровото съдържание
- Данни на Guide-Bulgaria.com
- Основи на програмирането
2 Семестър
Задължителни учебни единици
- Дизайн на игри
- Игра Математика
- Структури на данни и алгоритми
- Компютърна графика
- Чужд език за специфични цели (английски / френски / немски)
2-ра година
3 Семестър
Задължителни учебни единици
- Основно скулптуриране
- Архитектури на компютърни мрежи
- Обектно-ориентирано проектиране и програмиране
- Чертеж на основна фигура (прецизно чертане)
- Алтернативно избираеми дисциплини
- Изкуствен интелект в игрите
- Матово боядисване
4 Семестър
Задължителни учебни единици
- Философия
- Операторско майсторство и монтаж
- 3D моделиране
- Основи на 3D Maya
- Алтернативно избираеми дисциплини
- Архитектура на машината за игри
- Сценарий на играта и дизайн на нивото на играта
3-та година
5 семестър
Задължителни учебни единици
- Задължителни учебни единици
- Избираем учебен предмет 1
- Алтернативно избираеми учебни единици 1
- Моделиране на същества и създаване на текстури 1
- Метод на програмиране
- Алтернативно избираема дисциплина 2
- Студио за анимация на герои 1
- Програмиране на компютърна графика
- Алтернативно избираема дисциплина 3
- Програмиране с изкуствен интелект
- Моделиране на среда и създаване на текстури 1
- Алтернативно избираеми учебни единици 4
- Компютърни мрежи
- Създаване и настройка на околната среда 1
6 семестър
Задължителни учебни единици
- Избираем учебен предмет 2
- Алтернативно избираеми учебни единици 1
- Моделиране на същества и създаване на текстури 2
- Програмиране на 3D игри
- Алтернативно избираема дисциплина 2
- Студио за анимация на герои 2
- Програмиране на игрови сървъри
- Алтернативно избираема дисциплина 3
- Моделиране на среда и създаване на текстури 2
- Програмиране на инструменти за игри
- Алтернативно избираеми учебни единици 4
- Компютърна архитектура
- Създаване на цифрови филми
- Алтернативно избираема дисциплина 5
- Композиция 1
- Операционна система
Четвърта година
7 семестър
Задължителни учебни единици
- Бакалавърска теза. Част I
- Изследователски методи
- Алтернативно избираеми учебни единици 1
- Композиция 2
- Използване на играта на двигателя
- Алтернативно избираема дисциплина 2
- Проект за игра
- Създаване на осветление и изобразяване
8 семестър
Задължителни учебни единици
- Портфолио
- Бакалавърска теза
- Звуково студио
Галерия
Такса за обучение по програмата
Стипендии и финансиране
MRU се стреми да гарантира, че всички наши студенти получават висококачествено образование, независимо от финансовото им състояние, затова, моля, намерете всички налични стипендии за бъдещи международни студенти, изброени по-долу.
Забележка:
- Всички изброени стипендии се финансират или от правителството на Литва, или от Mykolas Romeris University
- Може да има допълнително финансиране от страните на произход на студентите
- Всички граждани на ЕС могат да кандидатстват за държавно финансирано обучение
- Стипендиите за настоящи международни студенти са изброени тук
MRU Освобождаване от такси за обучение за бакалавърска степен
Кой може да кандидатства: кандидати за бакалавърска степен, които са граждани или постоянно пребиваващи в Бразилия , Колумбия, Аржентина, Азербайджан, Казахстан, Молдова, Грузия (Сакартвело) и Парагвай.
Финансови условия: Стипендията покрива пълната такса за обучение за целия период на обучение в бакалавърска степен* за студенти, приети през учебната 2024/2025 г.
Критерии: освобождаването от такси за обучение ще бъде дадено на най-добрите кандидати според техните конкурентни оценки и други академични постижения.
*Освобождаването от такса за обучение ще бъде отменено, ако студентът има поне един академичен дълг.
Кариерни възможности
Области като компютърни игри, филмова индустрия, реклама, изкуство и дизайн са целевите области за пригодност за заетост на завършилите учебни програми по информатика и цифрово съдържание. Една от основните отличителни черти на индустрията за цифрово съдържание е нейният глобален характер и изключително широките възможности за предприемачество и самостоятелна заетост. След завършване на тази учебна програма бакалавърът ще може да се конкурира в международен план, тъй като областта на цифровото съдържание е силно динамична и се основава на принципите на мрежовото сътрудничество. Поради това творческият работник в индустрията за цифрово съдържание ще бъде гъвкав и способен да работи с различни заинтересовани учебни единици, като използва глобални канали за обмен на информация. Освен това е необходимо да се подчертае, че студентите, които завършат учебната програма по информатика и цифрово съдържание, ще могат да работят в различни компании за производство на цифрово съдържание – международни студия за компютърни игри, дизайнерски агенции, филмови студия и всички бизнес организации, които са ориентирани към създаване на цифрово производство чрез използване на ИКТ .