Бакалавър по филмова и телевизионна фотография и продукция (съревнователна игра)
四川电影电视学院
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Chengdu, Китай
Езикознание
Запитване на информация
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
Запитване на информация
Темпо на обучение
Запитване на информация
Такси за обучение
Запитване на информация
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
Sep 2023
Стипендии
Разгледайте възможностите за стипендии, за да помогнете за финансирането на вашето обучение
Представление
Цел на култивирането: Индустрията за състезания на игри е всеобхватна интегрирана индустрия за дигитално забавление. Това е икономическа индустрия, която прониква и интегрира състезания, културни и творчески индустрии, анимация на игри, дигитални въглища, аудиовизуална и цялостна интеграция. роля в настоящата регионална икономика на страната, която енергично се развива, Индустрията за конкуренция на игрите ще стане важна част от регионалното икономическо развитие в бъдеще. Стратегическата цел на обучението на таланти за тази професия е да се създаде добър резерв от таланти преди икономическото излитане на индустрията на състезанията за игри и да се транспортират професионални таланти за състезания за игри за развитието на обществото и икономиката. Тази специалност ще бъде посветена на култивирането на висококачествени таланти за електронни спортове и професионалисти в услугите на индустрията за състезателни игри с цялостно развитие на морал, интелигентност, физическа годност, красота и труд и отлична интелигентност, физическа подготовка и умения. Тази специалност създава среда за обучение за ученици, които са ангажирани с електронния спорт, за да развият отлични професионални умения и може да се превърне в звезден спортист пред сцената. Освен това изгражда индустриална платформа за образование и обучение за студенти, които са ангажирани с услугите в игровата и спортната индустрия, което ги кара да станат специалисти в индустрията, които владеят всички аспекти на индустрията на конкурентната икономика на играта, ще се превърнат в елити в индустриалната икономика с творчески опит, възможности за управление и възможности за изпълнение на конкуренцията.
Насоки за заетост: анализатор на данни, планиране на събития, промоция на събития, хостинг за е-спорт, котва за е-спорт, коментар за е-спорт, продукция за излъчване на събития, програмен директор, мениджър на клуб, ръководител на клуб, работа на пазара за е-спортни игри, е-спорт агент, браншови анализатори, консултанти.
За училището
Въпроси
Подобни курсове
Бакалавър по програмиране на игри
- Berlin, Германия
- Munich, Германия + 3 Още
Бакалавър по анимация на игрални изкуства
- Berlin, Германия
- Munich, Германия + 3 Още
Бакалавър по изкуства и култура, Дизайн на игри
- Mikkeli, Финландия
- Kouvola, Финландия