Бакалавърска степен по мултимедийно инженерство - Минор във видеоигри
La Salle Campus Barcelona – Universidad Ramon Llull
Ключова информация
Местоположение на кампуса
Barcelona, Испания
Езикознание
Английски език, Испански,
Формат на обучение
На територията на колежа
Продължителност
4 години
Темпо на обучение
Редовно обучение
Такси за обучение
EUR 10 080 / per year
Крайна дата за записване
Запитване на информация
Най-ранна начална дата
02 Sep 2024
Представление
La Salle е първият университет в Испания, предлагащ както университетски проучвания по мултимедийно инженерство (1996), така и първата степен по мултимедийно инженерство (2008). Повече от 20 години обучение и професионална дейност на нашите възпитаници са най-добрата гаранция за нашата работа.
По време на процеса на обучение в La Salle Campus Barcelona ще имате достъп до уникални съоръжения като Medialab, Userlab и Mediadome. Освен това, когато се запишете в тази степен, ще имате възможност да:
- Участвайте както в реални корпоративни проекти, така и в европейски изследователски проекти, в които участва La Salle.
- Правете стажове в топ компании по целия свят.
- Участвайте в обмена в най-добрите мултимедийни университети, като MIT или Carnegie Mellon University.
- Изпълнете и двата проекта и практикувайте работа със състуденти, които са записани в различни инженерни степени.
- Продължете обучението си в кампуса, като се запишете на магистърски степени и докторати от първо ниво.
- В учебната програма на тази степен се предлага специализация по видеоигри. Споменатата специализация ще бъде посочена във вашия сертификат за степен като „Специализация във видеоигри“.
La Salle Campus Barcelona - Университет Рамон Лул
- 1a университет в Испания в предлагането на университетско обучение по мултимедийно инженерство (1996)
- Повече от 20 години обучение на мултимедийни инженери
- 100% заетост на нашите ученици
Интелигентно обучение
Нов образователен модел за нов нормален.
Този нов нормал изисква нов начин на преподаване и учене, адаптиран към променяща се и несигурна ситуация, който изисква гъвкаво, интелигентно и технологично обучение, което се адаптира към новите образователни потребности на всички ученици.
La Salle Campus Barcelona - Университетът Ramon Llull одобрява новия модел за интелигентно обучение и прави още една стъпка в своята иновативна ДНК, засягаща всички области на образователния процес: обслужването на студентите, международния обмен, дистанционните стажове, модела на телеработа, приложен към стажовете с компании, банката за работа и изследователски проекти.
Какъв е новият модел за интелигентно обучение?
В класните стаи е внедрена най-съвременна технология, която ще позволи на студенти, както национални, така и международни, които не могат да стигнат до кампуса да посещават и участват в часовете, без да са физически в класната стая. Сесиите, провеждани с ученици на място, ще бъдат излъчвани на живо по интернет, а тези, които присъстват на практика, ще се прожектират на екрани, така че учителите и студентите на място да могат да ги виждат и взаимодействат. Всички студенти, както на място, така и тези, които не могат да дойдат в кампуса, ще образуват една група, като същевременно поддържат същия академичен график и контакт със своите съученици и учители.
С новия модел за интелигентно обучение учениците ще имат обучение, което ще бъде:
- Персонализиран, защото се адаптира към ученика и неговите нужди или обстоятелства, независимо от здравния сценарий.
- Гъвкав, защото преодолява бариерите на онлайн или методите лице в лице с платформа, която позволява лице в лице, комбинирано и дистанционно обучение.
- Интелигентен, защото това е нов начин на преподаване и учене, който съчетава физически и интерактивни преживявания.
- Технологично, за да се приложи методологията за интелигентно обучение, класните стаи са трансформирани в интелигентни класни стаи, които се състоят от:
- Аудио система с повече от 8000 виртуални микрофона на класна стая
- Камери, оборудвани с изкуствен интелект
- Интелигентни дъски за споделяне на съдържание от и от интелигентната класна стая, подобрявайки съвместната работа.
Учебен план
Методология
Когато изучавате степента по Мултимедийно инженерство, ние ще ви предоставим подходящите знания чрез методология, която се основава на следното:
- Практически подход към изучаването на концепции.
- Представянето, от първата година нататък, на LSMaker — роботът, с който работите, за да го накарате да расте през целия ви учебен процес.
- Бизнес образование, което включва широк спектър от предмети, ориентирани към света на бизнеса, които ще вземете през цялата степен.
- Прилагането на различни дисциплини, ориентирани към мултимедия-среда.
- Използването на методи за геймификация, което е игрова механика, приложена към работата в класната стая, за да помогне за развитието на вашия учебен процес.
Галерия
Резултат от програмата
Цели
Студентите, които завършват Мултимедийно инженерство, стават отлични професионалисти в технологичната интеграция, като по този начин могат да решат коя форма трябва да приеме технологията, за да бъде наистина ефективна, когато играе ролята си на посредник в творческия и комуникационен процес. Мултимедията интегрира няколко дисциплини, фокусирани върху творчески, технологични и управленски и производствени аспекти. Следователно учебната програма на тази степен се състои от набор от предмети, които се допълват взаимно, като концептуализация.
- Написване на сценарии.
- Дигитална фотография.
- Потребителски опит.
- Производство.
- Интерактивни инсталации.
- Виртуална реалност.
- Програмиране или физическа симулация.
Споменатите предмети са избрани, за да предоставят на студентите подходящи знания с цел подобряване както на концептуализацията, така и на развитието на виртуални среди за взаимодействие без ограничения по отношение нито на комуникационна поддръжка, нито на конкретна област на приложение. Следователно, поради напречния характер на самата мултимедия, както и нейната стратегическа позиция, завършилите могат да приложат знанията си във всяка индустрия -
- Видео игри
- Филмовата технология
- Мобилни приложения
- Уеб технологии
- Виртуална реалност
- Нов интерфейс
- Изследвания и иновации
Безспорно е, че индустрията за видеоигри е постигнала водеща позиция в индустрията за аудиовизуални и интерактивни развлечения – очаква се да нараства с 23,7% всяка следваща година. Като учите в La Salle, можете да специализирате във видеоигри, като по този начин придобиете необходимите знания, за да постигнете артистични, дизайнерски и програмни позиции в водещи компании по света. Ще можете както да провеждате практическо обучение в уникални лаборатории, така и да получавате официални сертификати, ползващи се с професионално признание в международен мащаб.
Кариерни възможности
Кариерни възможности
Като завършил мултимедийно инженерство от La Salle, вие ще участвате в проекти и екипи, изпълнявайки различни отговорности и отговорности, като например:
- Дизайнер на уеб интерфейс.
- Дизайнер на приложения.
- Дизайнер на игри.
- Консултант за изследване на потребителите.
- Дизайнер на интерфейси за видео игри.
- 2D и 3D дизайнер.
- Аниматор.
- Техник в заснемане на движение.
- Аудио и видео редактор.
- Фотограф.
- Анализатор - уеб програмиране.
- Разнообразие от програмиране на приложения.
- Програмиране на видеоигри.
- Създател на изкуствен интелект.
- RV и AV техник.
- Предприемачи.
- Мениджър на мултимедийни проекти.
- Мениджър на мултимедийно оборудване.
- Мениджър на видеоигри.
- Scrum майстор.